O proceso desenvolveuse en tres fases.
O primeiro contacto cunha actividade de realidade aumentada estivo relacionado coa festividade de "Pâques". Sorprendidos quedaron cando viron que os debuxos que colorearan, e que serviran como base para a creación de textos en francés, tomaban vida cando os miraban coas tablets. Para esta fase utilizamos a aplicación Quiver.
Unha segunda fase consistíu en facer actividades con vocabulario das Fragas. O alumnado de 5º e 6º creou códigos QR que iban asociados a descripcións ou sinxelos textos informativos en francés que eles redactaran previamente. O alumnado de francés de 6º buscou información sobre as Fragas do Eume. Con eses textos fixemos un vídeo.
A información deste vídeo complementada con outros aspectos, tales como os sons de varios animais (ou dun río) que eles escolleran e a información do parque en varios idiomas, valeu para que, mediante os códigos QR que eles crearon co programa QR Code Generator, puidesen enriquecer con realidade aumentada un enorme mapa-mural que fixeran cos seus compañeiros e compañeiras de clase.
Finalmente fixemos unha comprobación para saber si todo funcionaba correctamente. O resultado foi extraordinario e divertido.
Aquí podedes ver algo de cada fase...
No hay comentarios:
Publicar un comentario